2009 m. gegužės 21 d., ketvirtadienis

Tiems, brangiausiems.



O norisi verkti.
Dėl to.
O gal dėl visko.
Kad visą laiką buvau tokia kvaila ir akla.
O gal pastebėjau per vėlai.
Viską.
Jį.Ir dabar, tuščia...

Nesakau, kad nesišypsau. Šypsausi. Kad ir dabar.
Tik nežinau ar ta šypsena tikra.
Regis gyvenu po stiklo gaubtu, nes laikas bėga, o aš jo nepastebiu.
Esu laiminga, nepaisant dabar tų byrančių ašarų.

Norėjau padaryti padėkos laišką ir padėkoti daugeliui žmogučių.
Visų pirma Akvilei - už nepaprastą laiką kartu. Neapsakoma žodžiais, kiek kartu mes patyrėm džiaugsmo akimirkų, ir kiek dar bus ateitį! Ačiū, kad esi šalia. Su savo šypsena praskaidrini mano pasaulį!
Dar vienas ačiū - Gretai. Turbūt tą naktį tau tokių dalykų pripasakojau, ką turbūt vos keli žmonės žino. Už tą pasitikėjimą. Už tai, kad esi. Kad supranti, kiek kai kurie dalykai man brangūs yra. Kaip nuleidi ant žemės. Už šypsenas ir juoką kartu!:)*
Kristina - jau galvojau dingai. Ačiū, dar tikiu, kad išvažinėsim tavo naujuosius ratus. :)*
Emili - už tuos mūsų pokalbius. Džiaugiuosi, kad pasitiki manimi. Kaip ir aš tavimi. Tavo palaikymas ir supratingumas man labai svarbus. Nedėkosiu, nes ir taip daug kartų sakau tau Tą žodį. Tiesiog pasakysiu, jog džiaugiuosi, kad tave pažįstu :)*
Oooh, Auguste! Savo mažais kuriozais tu linksmini mano pasaulėlį. Džiaugiuosi, kad tave pažįstu, kad turime galimybę bendrauti, kad aš tave traukiu į gerąją pusę (rašyk, rašyk, rašyk ;))*
Dar, daugelio nepaminėjau, bet išvardinsiu čia visus: Ričardas, Dovilė, Agnužė, Gintarė, Balys, Virginijus, Nemunas, Dominyka... visi kuriems šypsausi ir kurie suteikia smagių akimirkų.
Tikėkit - ir taip bus!
Ačiū Jums, mielieji :)**

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

šypsausi atgal ;*

Akvilė rašė...

Tai tau ačiū (jau kažin kelintąkart (bet už tai pelnytai!) tai tariu)).