2009 m. gegužės 27 d., trečiadienis

Let me dream... !

Šiandien ryte, vos tik išsiritus man iš patalų, sulaukiu Kristinos skambučio:
- Viena namie?
- Taip (neskaitom močiutės).
- Ateinu tuoj.

Tas jos „tuoj“, buvo skambutis į duris už 2min, o aš visame gražume su rankšluosčiu ant galvos ir gėlėtu chalatu. Parašiusi sms, kad tegul jau ir palaukia už durų, bent apsirengt spėjau. Atrakinu duris, ta sėdi ant siuoliuko, pusryčiauja (kaip visad nespėjo namie) ir rėžia: „Atrodai kaip po audringos nakties“. Ačiū, brangut, tu visad buvai labai supratinga ir gailestinga ;D*

Kažkokia šiandien kontrastų diena. Tai aš lakstau, tai sėdžiu namie, kaip rami, gera mergaitė. Tai šypsausi ir juokiuosi, tai - verkiu. Pastarąją emociją iššaukė daina, kurią turbūt reiks trint, nes tiek prisiminimų, o viskas žudo, graužia iš vidaus.

Ačiū, Gintaryt, kad šiandien mane išbarei. Turbūt reikėjo man to. Pažadu, nuo kitų metų pasitaisysiu ir skirsiu daugiau dėmesio mokslams. Tau nerealiausias dėkui, už tai, kad šį visą laiką supratai mane, palaikei ir spyrei į priekį :)*

Ir... Graži diena. 27. Jau keli mėnesiai, po siautulingojo 18-tojo. Ir nuo dabar, iki tos dienos jau skaičiuosis ne mėnesiai, bet dienos... Kaip sakiau - kontrastų diena.

[Bush - Glycerine.mp3 - (dėkui, kad pasakei „Nesisiųsk“;p).]

4 komentarai:

BrokenSmile rašė...

O ką žinau , gal Tu tikrai buvai po audringos nakties ? :DD Ir tas Tavo "rengimasis" tebuvo mėginimas paslaptingą vyriškosios kilmės asmenį greičiau išstumti pro langą :p
Ir taip tiek gana daug laiko praėjo nuo Tavojo 18-ojo :d bet tu dar niekaip nepasiimi Savosios dovanos iš manęs :p
Vat galėtum ją panauduot su tuo paslaptinguoju :p
Mes gi ta tema kalbėjom :p Aš Tau išdėsčiau visą reikalą, tad pats laikas pasinaudoti dovanėle xDDD

Virginija rašė...

Kvailut, kaip aš galiu kažką išspirti iš antro aukšto?:DD
tu mane dar ne po tokių naktų mačius, patikėk :DD

Pasilaikyk tą dovanelę. Kenkia?
Tada naudokis ;p
O kai man reiks, žinosiu kur gaut, patikėk :D:P (mes irgi tai patarėm):P

Akvilė rašė...

Lažinuos, žinau kokia tai daina ( ; ir tikrai nevertėjo tau jos taip sureikšminti - tik blogiau.
Ir dar - panorau vėl tave be makiažo pamatyti ; D Rytinė. Natūrali.

Virginija rašė...

Tau pavyko!!!! :))

Nuo tada negaliu jos klausyti, ir tik tu žinai kodėl.
Žinau, kad blogiau. Bet laukiant kažko, tie akordai mirtini...;/

O sakej, kad su makiažu gražesnė ;D
daugiau vakarėlių, po kurių norėtųsi pasikalbėti, daugiau rytinių natūralumų... :D*