2009 m. vasario 4 d., trečiadienis

Fugit hora

Tikrai nežinau, kur dingsta mano laikas.
Net neįsivaizduoju.
Žinau tik, kad darbų pilna, galvą skauda, o liga graso užpulti. Deja, turbūt dar visą savaitę neturėsiu "malonumo" tai padaryti, juk - "reikalai".
Ką tik normaliai prisėdau prie kompiuterio, kad atlikčiau viską kaip įprasta. Va jau toks vėlyvas metas, o aš dar nė viename internetiniame žinių portale neapsilankiau, ir galėjo, kad ir trečias pasaulinis prasidėt, būčiau sužinojus paskutinė :D

Oooh, šiandien dienelė!
Nors su Kristute, turėjom laiko mokytis istoriją, deja, laiką praleidom prie tv spoksodamos į MTV. Ir dar rašydamos Povilui analizę apie Maironį.
Istorijos kontrolinukas praėjo normaliai. Nebuvo taip baisu kaip bijojau. Bet vistiet man patiko rodyti datas gestų kalba ;D

Beje, regis reikalai su Bilano parodija gerėja. Ir kol kas tai super! Jei gausim tą vėjelį, o Kristė ir toliau varinės su slidėm, tai bus nemirtinga ;)
O dar beje, reiks rodyti savo talentą grojant smuiku. Ir visai ne esmė, kad tą daiktą pirmą kartą laikysiu rankose.
Tiesa, dar reikia išmokti nesijuokti, tuo "svarbiu ir atsakingu" momentu, bet tai be šansų, žinant, kad pati stovėsiu su, kaip Julita sakė, "pamerginiais" batais ir treningais. Ir šokiruojančia šukuosena ;)
Ir laukia mūsų linksmas party...!!!
Nu, tikiuosi, kad taip bus. Nes planuojam nemažai, o gausis...tikiuosi ne kaip visad.
Ir Gerbiamieji, kadangi jau kalbatės apie dovanelės, kelios pastabėlės:
    • visai nebūtina mane temptis į kiekvieną parduotuvę ir aptarinėti kiekvieną daiktelį, kaip būsimą "kandidatą" gimtadienio proga.
    • ir būkit geri, nenoriu jokių nešvankių dovanų! Galėčiau kažkada ir aš gauti kažką mielo ir nuoširdaus, o ne vien tokius daiktus, kur reikia slėpti nuo visuomenės.

Ir dar šiandien labai nudžiugino!
Pagaliau baigėsi mano bandomasis laikotarpis, ir pagaliau aš - redaktorė.
Su šiuo statusu įgavau teisę daug visokių dalykėlių daryt, ko anksčiau negalėjau, dar spėju bus sunkoka įprasti. Bet stengsiuos!
Baisiai norėjau šios vietos, ir tikrai, abejojau savo sugebėjimais.
Bet jau dabar, ta savaitė, man davė baisiai daug.
Džiaugiuosi, kad tai dar vienas žingsnelis tolyn.

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

o kai aš atnešiu akinius, tai išvis nepakartojamas pasirodymas bus ;DDD

šiaip kitą kartą, kai jau ne saha sonui kursi klausimus, tai vėl paklausk manęs ko ;DD kažkaip pralinksmino ;D

bet šiaip tai šaunuolė tu ;*

Unknown rašė...

super fraze: "o ne vien tokius daiktus, kur reikia slėpti nuo visuomenės"
:D :DD :DDD