2009 m. vasario 10 d., antradienis

Stilum verte


Paskutinės dienos, mane tikrai labai džiugino: daug juoko, gera nuotaika, ir dar ta saulutė, kuriai šviečiant tikrai nesinori liūdėti!
Gyvenam vis kažko laukimo nuotaikomis: dabar "Erdvių", paskui Valentino dienos, dar vėliau gimtadienio, paskui ... aj čia nutylėsiu :)

Turbūt reikėtų pasidalinti savo laime iš biologijos pamokos: iš pirmo kontrolinuko, kuriam buvau tik paskaičius, ir šiaip, net visų temų neturėdama, gavau 7. Dar laukia trys žavingos įskaitėlės, ir galėsiu atsipūsti.

Ir...pirmadienis... lietuvių kalbos pamoka, kurioje tik 10 mokinių.
Mokytoja: "Kokia proga visų kitų nėra?"
- "Pirmadienis..."

Ir, Kristut, žinok pasiilgau mūsų vakarinių kritimų nuo kėdžių. Aišku, man baisoka kol kas skaityti pokalbių praeitį, nes vien tai šypsnį kelia. Reikėtų taisytis, dabar mes visiškai neromantiškos, ir jokių pikantiškumų nėra :)p

Teko daryti apklausėlę straipsniui apie Valentino dieną, ir tikrai buvau "sužavėta" nuomonių gausa... Nekalbant apie savo geriausią draugę, kuri visad ir visur taip linkusi pasireikšti, kad net imu galvoti, jog visi tie meilės romanai jai ima kenkti. Ir, aukseli, pavasaris ateina tau, o ne man :)p

Tiesa negalėčiau nepaminėti vieno pasisakymo, kad dėl Valentino dienos daugiausia depresuoja esantys "jau amžiui - kam 20+".

2 komentarai:

BrokenSmile rašė...

Virdzi :D galeciau as pasireiskti bet tada zinau tu mane, nusautum, padurtum, ir dar dievas zino ka padarytum tai apie ta "PAVASARI" as patylesiu, nes jis kiek man zinoma ateina tai tau o ne man :D :D
You know that xDDD

Virginija rašė...

oj jo, tau jau atėjęs, o man dar tik pakeliui :P:D
geriau tu patylėk, nes kaip sakei, galiu imtis visko ir visad :DD:P