2009 m. balandžio 29 d., trečiadienis

Mažytis stebuklas...


Daug nutiko pastaruoju metu.
Bet viską išreikšti žodžiais yra truputį sunkiau, nei kad, kai galvoji mintyse.

Didžiausia naujiena, kad pagaliau pagimdė sesė :)
Aišku, jau tapau kažkekelintą kartą teta, bet tai visad baisiai faina :)
Dar nemačiau to mažo leliaus, nes manęs vis dar sergančios, niekas neleidžia jos aplankyti.
Bet pats faktas, kad taip ilgai laukta ji pagaliau atėjo :)
Dar vienas mažas padarėlis lakstantis aplink namus ir keliantis tik paniką. Bet tai žavu :)

Išsiprašiau tėtės važiuot pasivažinėti. Aišku, visko buvo, ypač kai tėtės automobilis dažnai gęsta (ne mano kaltė:P). bet lėkti 90km/h greičiu - pasaka. Nors man su greičiu visad nelabai sekėsi, ir mieste tenka jį viršinti, bet kai su mokomuoju, tai daug kas atleidžiama gi ;)

Pagaliau grįžau į mokyklą. Nesakau, kad labai norėjau ten, tiesiog sėdėjimas namie žudo. Dar truputėlį sunku įsijungti į mokymąsi, bet jau reikia, nes šiandien tėvai pamatę pažymių knygutę nebuvo sužavėti. Reikia taisytis. Ne dėl jų. Dėl pačios savęs.
Šiandien per lietuvių tikrąja to žodžio prasme - miegojau. Kristinai mane palikus (ej, kaip tu galėjai:D) persikrauščiau pas Igną. Šiandien jis labai geros nuotaikos, anksčiau tekdavo pvz atsigerti vos ne maldauti, o šiandien pats davė. Stebuklai vos ne :)
Taigi, atsirėmiau į kėdę ir užsimerkiau. Snūduriavau. Padėka, tam pačiam suoliokui, kuris, kai pakvietė atsakinėti mane, atsakė už mane. Kartais sergančiosios statusas sulaukia šokių tokių nuolaidų :)

Vakar ammt posėdis patiko. Sėdėjom visi parke, ant žolės...
Žinau, kad fotkėse tai baisiai būsiu išėjus, kaip visad. Tad tikiuosi, jų niekur neviešins.
Emili, taip tu buvai mano sąrašiukyje:) vienas iš pirmųjų. Ir nors mes abu ten dar gan neseniai, tu tikrai daug esi nuveikęs tarybos labui.

Truputį gaila, kad šią vasarą išvarau ir negalėsiu dalyvauti daugelyje renginių. Turbūt, tai pirmas kartais, kai suabejojau tuo... Kad noriu likti čia, Lietuvoje.

Ir vėl tos iliuzijos!!!
Akvilyt, kodėl tą dainą priminei??
Sunku dabar, oj kaip sunku...
Tikiu, kad praeis. Kad tik greičiau.

- Gero vakaro (kažkam dienos).

P.S. Dominyka, vakarą praleisiu skaitinėdama tavo blog'ą. Man jis labai patinka :)

3 komentarai:

BrokenSmile rašė...

Taip aš tave palikau :P
Bet nlb prisimenu tą priežastį dėl kurios tai padariau xDD
Ir beto dar kartą pareikšiu nuomonę kad kai sėdi su berniuku miegot ir seilės per miegus varvintio nelabai galima :DD
Nu nebent sapnavai kažką kitą :DP

Gintė rašė...

Sveikinu tapus tetuke;]]]***

Unknown rašė...

Nepasikuklinam ir įdedam linką į tą įdomų blog'ą, nes ir kitiems įdomu :)